And I wish wish wish that you were always here

"Analysera en dikt tills imorgon? Visst, inga problem, bara att improvisera lite." Pah säger jag bara. Nu sitter jag här och försöker komma fram till om dikten innehåller en alliteration eller en assonans. Det kan man ju fråga sig. En väldigt viktig fråga faktiskt. Väldigt, väldigt viktig.

Och plötsligt kom jag på varför ingen av mina kompisar vill köpa ostbågar när vi ser på film. Hittade en stor påse med ostbågar på mitt jobb idag och stal några och satte mig framför tv:n (mitt jobb är väldigt ansträngande). Hursomhelst, mina fingrar stinker ostbågar fast jag har tvättat händerna typ jättemånga gånger. Och jag kan tänka mig att min andedräkt inte är den bästa just nu. Men ändå, det var gott för stunden. Väldigt gott faktiskt.

Nej, analysera dikt var det ju jag höll på med.


Kommentarer
Postat av: hanna

nå, dela med dej av din visdom nudå!

2007-09-03 @ 09:37:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0