I Remember - Damien Rice

Om två och en halv timme fyller jag 18. Om man vill vara riktigt exakt. Känns som jag borde jubla och vara helt överlycklig men helt ärligt är jag inte så upprymd. Jag har ingenting emot att fylla 18 men ja, antar att det känns så overkligt att jag inte riktigt kan ta det till mig. Ibland känns det som om jag fortfarande var 12 år och inte har en aning om vad jag håller på med. Hursomhelst. Trevligt blir det nog. Har hört små rykten om att mina kompisar ska fira mig en hel dag nästa helg. Eller, rykten och rykten. Dom har sagt det rakt ut. Men jag känner på mig att det kommer bli bra.

Nu ska jag ta tillvara mina sista timmar som 17 åring. Genom att.. ja, städa mitt rum.

I remember it well
The first time that I saw
Your head around the door
'Cause mine stopped working

Kommentarer
Postat av: Sandra

GRATULIS GRATULIS!!!!! :D:D:D

2007-08-17 @ 13:37:21
URL: http://mjaumuffins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0