Just For Now - Imogen Heap


"It's about the feeling you get when you're trying to convince yourself that you're not in love anymore, that it's over, that you have moved on and forgotten all about it. But then there is a beautiful night you are spending on your own and you realize: What's the point of a beautiful night when you are spending it all by yourself?"

Läste dethär på Moneybrothers hemsida, det är en beskrivning av en låt på hans nya skiva. Känns som att det är en låt jag skulle kunna tycka om väldigt mycket.

Kan annars meddela att jag såg Ronja Rövardotter dubbat till finska iförrgår. Puh. Rumpnissarna i finsk version är en ganska intressant upplevelse. Idag såg jag Bröderna Lejonhjärta, också dubbat till finska. Kan meddela att Tengil inte är lika läskig i den finska versionen. Hursomhelst känns det som att jag är ganska duktig på dethär med att höra på finska. Faktiskt. Sitter just nu och skriver en finskauppsats om mitt drömkök. Egentligen inte så svårt men jag har svårt att hitta alla finskaord som har med köksinredning att göra. När jag tänker efter finns nog inte så många såna i mitt ordförråd.

Annars, jag kom på att man kan ju lägga hit bilder! Tänka sig bara. Egentligen har dom ingen poäng, bara fina sådär i allmänhet.


Kommentarer
Postat av: hanna

oho undrar vem som har tagit det fina kortet du har på dej själv däruppe i högra hörnet?

2007-08-29 @ 07:29:35
URL: http://hf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0