Look After You - The Fray

Hemma igen, hela sommaren har gått ut på att resa bort, komma hem, packa upp, packa ner, resa iväg, komma hem igen. Jag har levt i någon sorts bubbla, på Pörkenäs var allting bra, fina människor, mycket skratt och volleybollturneringar där vi insåg att just volleyboll inte rikitigt är vår grej. Känslan av att komma hem från något ställe börjar vara en välbekant känsla, när man kör in i Nykarleby och allting ser annorlunda ut men ändå precis likadant. Jag kommer in på mitt rum, stänger dörren, allting är tyst och jag vet inte riktigt vad jag ska göra av mig själv.

See You Soon - Coldplay
Fidelity - Regina Spektor

Kommentarer
Postat av: Nina

inte riktigt vet vad man ska göra av sig själv... Det är exakt de orden som beskriver hur jag känner mig också. Just nu tex... jag kan inte sova för allt känns huller om buller och upp å ner.

2007-08-10 @ 22:51:33
Postat av: Sandra

Fast jag kunde nog sova oerhört gott inatt. Jag var så fruktansvärt trött så det var inte klokt! :P Och vi hadd no jättebra på Pörkenäs! :)

2007-08-11 @ 11:38:47
URL: http://mjaumuffins.blogg.se
Postat av: Nina

jag säger inte vi hade en dålig tid på pörkenäs, det var bara så konstig känsla att vara hemma igen. Det tog en helg innan lägerdimmorna lättade :)

2007-08-14 @ 14:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0