Out On A Limb - Tiger Lou

Imorgon åker jag iväg på rippiläger (som ledare, inte för att bli konfirmerad om nån skulle få för sig det). Tänk vad trevligt. När jag kommer hem är det 3 dagar kvar av sommarlovet. Men så kan man tänka såhär, vad spelar det liksom för roll. Det är ändå oundvikligt. Lika bra att få det överstökat, börja skolan så att det snabbt går över. Ungefär. Jag kollade upp idag att studentskrivningarna är 10 och 11 september. Då fick jag en liten chock, det är ju bara lite mer än en månad dit. Och jag som skulle utöka mitt finska ordförråd typ jättemycket denhär sommaren. Så har det ju inte riktigt blivit. Å andra sidan har ju ingenting blivit som jag har tänkt det denhär sommaren.

Hursomhelst,  idag pratade jag med en spanjor jag inte har pratat med på nästan exakt ett år. Mycket minnen som kom tillbaka, konstig känsla. Han frågade hur jag har haft det sen sist, svår fråga. Har hänt så otroligt mycket sen jag pratade med honom sist.

And the hardest part
Was letting go, not taking part
You really broke my heart

I could feel it go down
Bittersweet, I could taste in my mouth
Silver lining the cloud
Oh and I
I wish that I could work it out

The Hardest Part - Coldplay

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0