Over My Head (Cable Car) - The Fray

And suddenly I become a part of your past
I'm becoming the part that don't last
I'm losing you and its effortless
Without a sound we lose sight of the ground
In the throw around
Never thought that you wanted to bring it down
I won't let it go down till we torch it ourselves

Två dagar kvar av sommarlovet, känner en liten press på att ha jätteroligt, göra allt jag inte hunnit med, simma en sista gång fast det är jättekallt och sova länge på morgonen. Helt ärligt vill jag bara vara, slötitta på tv, ligga under täcket och höra på musik. Och detdär med att sova extra länge på morgonen kommer att sluta med att jag vaknar klockan 7 och inte kommer kunna somna om.

Har ingen aning vad jag ska packa ner i skolväskan, orkar inte tänka på att köpa nytt skolmaterial, pennor och sånt, papper att skriva långa essaysvar på och liknande. Det tar jag nångång senare, typ september. Det brukar ordna sig.

Kommentarer
Postat av: h

ja, sånt fixar vi i slutet av perioden. det fungerar ju iallafall, och det är lugnt, vi kan ju alltid låna nån annans engabok. ehe.

2007-08-12 @ 16:14:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0