It Ain't Gonna Work - Moneybrother

Så fort jag blir lyckligt eller olyckligt kär försämras min musiksmak väldigt radikalt till det sämre. Kom igen, Justin Timberlake är det inte såå stora fel på men absolut ingenting jag skulle höra på annars. Och Kelly Clarkson, vet inte hur många gånger jag hört på Since You've Been Gone de senaste dagarna. Men jag måste hitta ny musik, musik som inte framkallar minnen. Musik som får mig att ligga i en hög på sängen och gråta.

Om en vecka borde alla mina väskor vara färdigpackade, allting borde vara under kontroll och några liter memma borde finnas i en frysväska. Om en vecka åker jag iväg till Slovenien. Eller egentligen en vecka och ett antal timmar. Klockan 06.20 åker tåget iväg från Bennäs. Vi (mina kompisar och jag) ska göra en väldigt high-tech Star Wars inspirerad presentation av Finland. Dessutom ska vi visa väldigt fina Power Point presentationer med älgar och gubbar som sitter i en bastu. VI kommer representera Finland så bra.

Wake Up Alone - Amy Winehouse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0