Keanu Eyes - Marit Bergman

Jag klarade mitt finskaprov. Det konstiga är ju att jag inte bryr mig så mycket, känns så otroligt oviktigt med finskaprov just nu. Och jag är lycklig idag, cyklade hem från jobbet och log för mig själv. Ibland känns det som jag bara inbillar mig, lurar mig själv. Som att jag kommer vakna upp en morgon och märka att allting är ganska deprimerande och att jag har gömt undan allt som är jobbigt. Men huvudsaken är att jag mår bra just nu, umgås med mina kompisar, bakar muffins och ser på Vi på Saltkråkan som terapi. Hittills har det funkat bra.

För 4 månader och 3 dagar sen var det ett halvår tills jag fyller 18, planen var att börja ta körkort i april. Nu är det slutet av juni och ungefär nästa vecka ska jag börja. Det känns ju.. mäktigt.

Midsommar på fredag. Har inga förväntningar, inga förhoppningar, är bara helt likgiltig. Vad som än händer (det kommer inte att hända någonting) kan det inte bli värre än förra året. Om det på något sätt skulle bli värre än förra året kommer jag att bli sådär smått argsint och deprimerad. Åh vad jag är positiv!

The Hardest Part  - Coldplay

Nu ska jag gå ut i solen, läsa en bok, höra på bra musik och inbilla mig att jag blir brun.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Och bröt ingen arm ikväll... Så jag kommer och hjälper dej att kratta grusgångarna imorgon iallafall :)

2007-06-20 @ 19:25:16
URL: http://sandra23.pixbox.se
Postat av: nina

Men snälla förlåt, ja har fortfarande djupa samvetskval. Allt blev ju inte precis som jag hade planerat heller,jag är ingen ond människa. (eller va ska man säga, normalond iallafall)
Ja, anyway. Ett officiellt förlåt för förra årets midsommar.
Om inte blir väl söndan mysig iaf, vi frälls villa:)

2007-06-21 @ 07:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0