'Cause there's no way that I'll sleep when you're near me

image3

Bara för att jag tycker om denhär bilden väldigt mycket.

Och idag är det 3 maj och jag ska tvinga Emma att komma med och köpa kokosglass med mig. Fast man blåser bort så fort man går utanför dörren, dessutom regnar det. Men, jag gör allt för en kokosglass.

Jag kommer bli expert på romantiken, när denhär perioden är över kan ni fråga mej p r e c i s vadsomhelst om romantiken. Jag lovar, jag kommer att veta allt.
Annars har jag fått sommarjobb, i juni precis som jag ville. Perfekt.

Maybe You Can Owe Me - Architecture in Helsinki

Kommentarer
Postat av: h

du har smittat mej oerhört, på flera sätt. nu lyssnar jag också på pling plong och bröder förundras över min dåliga musik smak, tack

2007-05-03 @ 19:08:20
Postat av: Ellen

H: du ska bara tacka mig. plingplongmusik är vackert.

2007-05-03 @ 19:44:38
Postat av: Sandra

Ellen pellen vi ska jobba på gravgården together :) Men det visste du nog redan.

2007-05-04 @ 14:30:09
URL: http://mjauy.wordpress.com/
Postat av: Ellen

sandra: jo, jag såg d. d kommer nog bli väldigt trevligt tror jag :)

2007-05-04 @ 16:18:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0