Thinking about you - Norah Jones

Idag har jag skrivit ett finskaprov som gjorde mig arg.
Jag har upptäckt en dold talang, jag kan typ slå sådär ganska långt på boboll.
Jag har sovit en timme mitt på dagen, det var så skönt, tyst och lugnt.
Jag har varit på vernissage och varit stolt över mina tavlor.
Jag har böjt mina fingrar i konstiga vinklar så Hanna gömde sej bakom en dator.
Jag har funderat varför jag skriver ett blogginlägg på dethär sättet, det känns som jag skulle försöka vara typ jättepoetisk när jag egentligen inte är det.
Jag har haft vårkänslor och kommit fram till att jag har det väldigt bra och är lycklig.
Jag har haft migrän, jippijei, och varit smått sur över det.
Jag har gått på loppis på jakt efter klänning/skor/väskor men hittade ingenting.
Jag har ätit risotto två gånger, mäktigt.
Jag har funderat lite till på varför jag skriver ett sånthär blogginlägg, det är väl ganska smått meningslöst.

Jag borde skriva en finskauppsats.
Jag borde läsa Stolthet och fördom.
Jag borde städa mitt rum.
Jag borde läsa finskaord.
Jag borde skaffa en mattebok och en engelskabok.
Jag borde hitta en intressant bok att läsa ut ganska snabbt på engelska.

Jag vill köpa tyg och sy vackra klänningar.
Jag vill ha mera tid och göra saker jag faktiskt känner för.
Jag vill ha sommarlov, men ändå inte för en sommar går så snabbt och sen blir det höst och då går jag på trean.
Jag vill ha en kladdkaka, en som är så kladdig att man måste äta den med sked.
Jag vill ha vita tygskor.
Jag vill att människor aldrig ska försvinna, att människor jag tycker om inte ska flytta bort.

Vi kommer aldrig att dö - Bo Kaspers Orkester

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja-a. du blir nog så småningom lika smart som jag.

2007-05-09 @ 20:37:19
URL: http://haneochnere.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0