I wish that you knew when I said two sugars, actually I meant three.

Nu sitter jag här i skolans bibba, har ätit mig mätt på Hannas choklad och har det i allmänhet ganska trevligt. Egentligen borde vi jobba jättehårt med ett 30 sidors Maxmo-arbete som ska inlämnas på fredag, men, sånt kan man göra en annan dag.

Annars då, eftersom jag ju inte uppdaterar min blogg sådär väldans ofta nuförtiden så kan man ju säga att det har hänt en del sen jag skrev sist.

1. Jag har fått körkort. Och det är ju trevligt. Första gången jag körde upp gick det mindre bra, jag höll nästan på att köra över en annan människa (men bara nästan) och det är ju inte så bra. Andra gången gick det perfekt.

2. Jag har drömt att min systerson blev uppäten av en häst.

3. Jag har tillbringat en helg i Grankulla på Kulturkarneval.

4. Jag har hållit ett engelskaföredrag. Egentligen har jag inte så stora problem med att prata inför folk men denhär gången gick det inte så bra. Först började mina händer skaka okontrollerat, så mycket att jag fick lägga ner pappret jag höll i på bordet framför mig. Efter det började mina ben skaka, dethär såg ju lite dumt ut och jag rabblade igenom det jag skulle säga jättejättesnabbt så jag skulla få sätta mig igen och slippa stå där och skaka i alla kroppsdelar jag äger och se dum ut. Jag skakade fortfarande 2 timmar efter att lektionen var över.

5. Jag har hittat en massa fin musik, Deportees, Ryan Adams, Kate Nash, Jonna Lee.

Harder Now That It's Over - Ryan Adams
We Get On - Kate Nash

Kommentarer
Postat av: bert från komossa

jag vet vad du menar! jag brukar också skaka när jag ska ha föredrag om kornas utveckling i Kommossa. men då brukar jag tänka på ngt trevligt så går det bättre. ett litet tips bara till dej. ehe

2007-11-20 @ 13:04:41
Postat av: systern

Blev Frans uppäten av en häst? Eller har du fler systersöner?
Och gör du verligen grupparbete om Maxmo? Tror lärarna att Maxmos infrastruktur skall komma i studentexamen eller är det för allmänbildningens skull? I båda fallen hånskrattar jag.

Jagbrukar också skaka då jag blir nervös. Det måste vara något som går i släkten.

2007-11-20 @ 21:54:57
Postat av: Ellen

Systern: Jo, det var nog Frans som blev uppäten av en häst. Det var en väldigt hemsk dröm skall jag tillägga. Och ja, jag gör ett grupparbete om Maxmo, vet int riktigt varför och jag är otroligt trött på allt som har med Maxmo att göra just nu. Dessutom gör jag d helt frivilligt och jag behöver egentligen int kursen överhuvudtaget. Och jag blir inte det minsta allmänbildad, helt ärligt vet jag inte vad jag har för nytta av att veta om det finns istidsspår i Maxmo eller inte.

2007-11-21 @ 16:09:09
Postat av: Erkki Esimerkki

Gusmaster Flex.

2007-11-26 @ 23:07:20
URL: http://bloggen.fi/rackarbergsgatan/
Postat av: The Very Funny Svåger

Tänk så här om du blir skakig fler gånger:
"shake it, yeah, yeah, shake it!"

Da-ga-boosh!
Hehe.

2007-12-01 @ 23:42:41
URL: http://blogg.alandsidningen.ax/erlandsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0