Musik Non Stop - Kent

Igår kväll kom Emma och jag hem från Helsingfors. Kent var bra, väldigt bra. Det hela kändes väldigt overkligt, dessutom var Emma och jag bra på att trängas så vi stod längst fram. Men som sagt, det kändes overkligt. Vi bodde hos Emmas Nykarleby-grannar, de var snälla och bjöd oss på väldigt mycket mat. Klockan 12 på söndagskvällen satt vi ensamma i deras kök och försökte tvinga i oss paj efter att just ha ätit varsin stor hamburgare. Det gick väl sådär.
På måndag skulle vi vara kulturella, det tog oss en timme och 3 telefonsamtal till Hanna att hitta Tennispalatset. Lite småpinsamt eftersom jag påstår mig ha otroligt bra lokalsinne (vilket jag också har) och var säker på att jag visste vart vi skulle. Hursomhelst, tanken var att vi skulle kolla på Sally Manns fotografier, det tog oss en kvart innan vi kom på att utställningen har öppet precis alla dagar förutom måndag. Men bara för att vi var där shoppade vi loss på Star Wars prylar i en bio-nånting-butik. Man kan lugnt säga att vi hittade den perfekta födelsedagspresenten. Resten av dagen shoppade vi saker vi inte behövde, åkte spårvagn runt hela Helsingfors och provade balklänningar på Halonen. En ganska trevlig måndag faktiskt.


Kommentarer
Postat av: pelle

uppdatera lite oftare

2007-11-19 @ 14:25:57
Postat av: snygg-kalle

ja det tycker jag också!

2007-11-19 @ 14:26:55
Postat av: bert från Komossa

precis vad jag har tyckt några veckor nu. tur att nån sa något. jag är lite blyg av mej liksom...

2007-11-19 @ 14:28:25
Postat av: Hagbart

mmm... kanske varannan dag vore för mycket begärt?

2007-11-19 @ 14:32:28
Postat av: hans

nej de tycker jag abslout inte. gammal pensionär som jag är så är det trevligt att läsa trevliga bloggar. äh de här va int så kul, men du fatta piken?;p

2007-11-19 @ 14:33:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0