And when you scan the radio, I hope this song will guide you home.


Jag skulle inte beskriva mig själv som teknisk, dessutom är jag alldeles för lat för att lära mig nya saker. Men nu har jag iallafall lärt mig hur man lägger in youtube-videor på sin blogg. Inte så jättehäftigt men jag är stolt iallafall.

Hanna har också lärt sig hur man lägger in videor på sin blogg och dessutom lagt in en låt med The Postal Service. Så nu tänkte jag härma henne lite, fast med en annan låt istället. Och denhär låten är oh så vacker. Tro mig.



Kommentarer
Postat av: hanna

det var inte så svårt som jag trodde, det där med youtube på bloggen. men jag hade lite förutfattade meningar dvs jag trodde det var svårt, och nu i skrivandets stund så försöker ag inbilla mej att det är likadant med finskan, att jag bara inbillar mej att det är svårt. men jag har lurat mej själv så många gånger nu, håkans nya är riktigt fin. imorgon skall jag på matte. viiihoooo

2008-03-06 @ 19:59:01
Postat av: MP

Hej. Jag tror att det måste ha blivit något fel på länken. Det är ju inte alls en Radiohead-video.

2008-03-08 @ 15:59:31
Postat av: Erkki Esimerkki

höödu, whos was first with Postal Service? He va jag he...

2008-03-10 @ 22:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0