He's probably happy, in love with someone in Barcelona.

Tre ynkliga små dagar kvar att jobba. Det är liksom nada det. Idag bokade jag båtbiljetten hem, det blir ett litet äventyr att ta sig hem med all min packning.

Jag är mätt och belåten än en gång. Chokladbiskvier, cupcakes, kokoskikärtssås, lunch på stan med nästan alla syskonen och italiensk glass gör mig till en mycket lyckligare människa.

Jag ska jobba i restaurangen dom här ynkliga tre dagarna som är kvar. Det om något blir ett litet äventyr. Lycka till Ellen, tack tack Ellen.

Kommentarer
Postat av: hanna

vi gillar små äventyr. hej du kan ju vara glad om du får en restaurang chef som inte förväntar sig att du kan allt innan du ens börjat. och man får tappa vinglas i golvet, åtminstone ett. kanske två. men man får inte servera fel mat åt fel person. och inte heller halka på golvet och tappa oljeflaskor och kryddburkar(pga av en liten vattenfläck man liksom glömt att torka upp...)



men annars, lycka till!å du kommer snart hem!(hur många ggr jag än säger det så fortsätter de vara sant. har inte funkat med något annat än det.)

2009-08-07 @ 10:33:52
URL: http://skogsflickan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0