No matter how it ends no matter how it starts.

Imorse försov jag mig. Det var inte så smart. Jag hann inte äta frukost utan fick nästan springa (men inte riktigt för när jag springer ser jag ut som en fågel så jag försöker undvika det) till skolan. Så nu sitter jag här och är hungrig.

Jag tror att jag vill åka till Danmark på praktik på våren. Det skulle kunna bli hur bra som helst har jag på känn.


Och pliiiiiis ge mig jullov och pengar och mat och dendär skitsnygga klänningen jag såg på Zara igår!

Kommentarer
Postat av: nina

Läser ja va ja läser? DANMARK? Wohoo, he tycker ja du ska :)

2009-12-03 @ 16:04:19
Postat av: Ellen

JO! du läser helt rätt, jag hoppas, hoppas att d blir av! d e liksom perfekt när du e där också :)

2009-12-08 @ 15:14:36
Postat av: Nina

Ja hoppas hoppas å. Iallfall om du hamnar nanstans int tusen år bort på jylland eller na. :) kooooom koooom ti köpenhaaaamn. (underjordisk stämma)

2009-12-20 @ 16:54:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0