But you turn my legs to spaghetti and set my heart on fire.

Idag befann jag mig i en sporthall. Kände ganska starkt att jag inte passade in där men jag fick träffa finfina Sandra så det var liksom värt det. Nu räcker det nog med friidrott för min del för en ganska lång tid framåt. Det var nästan vår i Åbo igår (och med nästan så menar jag att jag vaknade av att solen lyste in i mitt rum, snön finns fortfarande kvar och det är skitkallt), snart snart snart blir det april och då kommer Josse tillbaka. Oj vad det blir bra.

Mars ska bli en bra månad, det har jag bestämt mig för.

Och denhär sången kan man lyssna på om och om igen.



Kommentarer
Postat av: hanna

den sången är nog väldans fin. vet du va daniel gjord?han ladda ner twilight åt mej å bränd de på en skiva å så klistra han din(alltså int me lim utan nån datagrej)en bild av edward och bella. det, kära vän, är syskonkärlek.(han tyckt int ens att filmen va bra) jag måst koma å häls på dej i mars ha jag betsämt mej för! jag tillome kanske tar ledigt från skolan så att jag hinner va tär. men jag vill ju int inge falska förhoppningar, mitt bankkonto är länsat.

2009-03-03 @ 14:42:04
Postat av: Ellen

Åh, det var nog väldans fint gjort av honom d. Jag blir ju helt rörd. Å kom ti Åbo, d sku va så himla trevligt!!!! Int gör d nå att du e pank, d löser nog sig. Eh. På nå sätt.

2009-03-03 @ 19:14:39
Postat av: hanna

hm. nu såhär i efterhand så märker jag ett litet men betydande stav fel. det ska alltså inte stå diN en bild utan diT en bild. det är ju liksom två heeelt olika saker. vet du. imårgon skall jag sjunga, inför klassen. jag drömde mardrömmar om det inatt.men idag så provsjöng jag med lärarn och så sa han att jag har en fin röst(ok. hane läraren, de e liksom hans grej att säga sånt) men jag blev iallafall så glad så att jag nästan fick en klump i halsen. tur att jag hade färdigt sjungit då, för annars kanske jag inte skulle ha sjungit så fint mera. men där en 10 tiden imårgon kan du hålla tummarna för mej.

2009-03-05 @ 14:42:03
Postat av: Snatski

Vadå "Nu räcker det nog med friidrott för min del för en ganska lång tid framåt", jag trodde du liksom blev inspirerad av alla vackra dvärgar i thigts och kommer att bosätta dig i kuppishallen (som alla vi friidrottare för övrigt hatar efter helgens tävlingar)minstst fem dagar i veckan!!eller nå... :D

2009-03-06 @ 10:58:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0