A perfect night for feeling melancholy.

För exakt ett år sedan satt jag här hemma i Forsby och lyssnade på Koltrast med Anna Järvinen. Jag hade blivit student dagen före och kände mig ganska lagom förvirrad.

Nu har det gått ett år och den här helgen blev tio av mina fina, fina vänner studenter. Det har varit en perfekt helg som jag kommer att leva på typ resten av sommaren.

Om en vecka befinner jag mig på Åland. Det känns lite märkligt men det ska nog bli bra. Miili gav mig dessutom några fina visdomsord föra vi sa hejdå åt varandra så jag tror nog att allt ska ordna sig.

Kommentarer
Postat av: Nina

Jag har inte haft tid att begrunda mina studentpresenter förrän nu, men tack så hjärtligt. Det högg till liksom lite av saknad efter dig när jag läste kortet och kollade igenom vad som egentligen ingår i ett överlevnadskit.





2009-06-09 @ 16:25:54
Postat av: hanna

jag saknar dej

2009-06-17 @ 19:31:37
Postat av: Ellen

Jag blir helt tårögd när jag läser era kommentarer. Jag saknar er också. Väldigt mycket.

2009-06-18 @ 13:01:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0