Oh there will be love love love wherever you go.

Idag har jag gjort följande tillsammans med mina crazy kidz Julia och Josse:

-Haft picknick på Vårdberget med massa människor. Ätit himla mycket mat, blivit sockerhöga, blåst såpbubblor och varit lyckliga och haft det bra.
-Andats in helium och sjungit "Play That Funky Music".

Just nu chillar vi i vardagsrummet och lyssnar på Moneybrother. Jag ligger på golvet, Julia ligger i soffan och Josse mannekängar och visar sina klänningar från USA.

Ja, livet är bra just nu.

Oh well I look at you and say
It's the happiest that I've ever been
And I'll say I no longer feel I have to be James Dean
And she'll say
Yeah well I feel all pretty happy too
And I'm always pretty happy when I'm just kicking back with you.

Five Years Time - Noah and the Whale




Kommentarer
Postat av: Lotta, the zyntplayer (stavas med z, u know E!)

Åh, vad jag redan saknar att bli hög på socker med mina crazy kidz!!! 1000 kramar till er alla´!

2009-05-05 @ 19:23:47
Postat av: Ellen

Lotta the zyntplayer: Åhh, vi saknar dig också! Jättejättemycket!

2009-05-05 @ 21:20:58
Postat av: hanna

kanske du sku kunna börja tänka på att uppdatera?

2009-05-30 @ 09:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0