Just a dream away.

Vad jag vill bli när jag blir stor:

1. En sån som sitter och lyssnar på bra musik varendaste dag. Hittar lite ny musik, funderar över någon extra fin textrad och sånt.

2. Formgivare. Ja, för det är ju ändå det jag studerar.

3. Dagistant som får gosa med små, små barn.

4. Matsmakare. Jag tänker mig att jag får sitta i ett rum och smaka på en massa god mat. Det råkar ofta vara kyckling.

5. Ansvarig för layoten på ELLE, på sidan om designar jag cd-omslag, bokpärmar och affischer. Jag skulle bo i någon storstad, ha jättehög lön och bo i en vindsvåning.


Kommentarer
Postat av: snatzkey

dendär sista punkten gillar jag också massor! Och nånting säger mej att våra designer nog skulle se ganska olika ut!! :)

2009-11-16 @ 22:38:12
Postat av: hanna

nr 3? spyor?byta blöja?äckligt tidiga morgnar?ut i regn och rusk se och se på när dom söta små barnen plaskar i äckligt vatten?jobbiga föräldar?I´m just saying it...



2009-11-17 @ 07:21:24
URL: http://skogsflickan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0