Oh, there is a light and it never goes out .



Den här sången lyssnar jag på om och om igen just nu. Så himla mycket jag skulle vilja skriva om men jag kan inte formulera något alls. Mitt kylskåp är fyllt av kinamatsrester och det gör mig ganska glad i själen. Ja, god mat gör mig sjukt lycklig. Jag skulle kunna skriva ett långt inlägg om alla mina invecklade matfantasier om biffar jag har ätit och getostfyllda kycklingfileer jag drömmer om att laga någon dag men jag skulle framstå som så himla konstig så jag tror jag struntar i det.

Imorgon har jag finska tent, det lär bli lite spännande. Och inte på ett bra sätt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

å!känner faktiskt ingen annan människa än du som har så invecklade och detaljerade mat fantasier. jag saknar det på något sätt. och fin låt!

2009-11-02 @ 10:11:46
URL: http://skogsflickan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0