You could have it so much better.

I tisdags sa den ansvariga personen för formgivningen vid Novia att formgivare är det mest meningslösa yrket som finns. Och ja, det låter helt ologiskt och ja, det var helt ologiskt. Efter det var jag sur i tre timmar. För man blir ju så glad när bilden av att alla formgivare är flummiga människor som bara sitter och klipper och klistrar förstärks ännu mera.

Puh. Men snart får jag äta god mat och inatt ska jag dansa och vara snygg. Så jag är nog glad i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Gaah! Jag hatar såna där kommentarer! Har denna ansvariga person tänkt på att typ allt som finns runtomkring oss, tillverkat av människor, har någon formgett?! Varje lilla pincett och plasthink! Och det är estetiska värden som skiljer oss från djuren? Och att det är skitjobbigt att plugga design! Så det så! Kraam!

2009-11-12 @ 17:37:32
Postat av: Ellen

Preciiiiis! kram på dig också!

2009-11-12 @ 19:46:08
Postat av: Nina





Folk som klipper och klistrar behövs också. Vackra, snygga, häftiga, coola, praktiska saker kan man må bra av. Kreativitet behövs det mer av i världen! Jag tycker det är tur att formgivare finns så människor som inte är så jäkla bra på designeri får ta del av allt detdär kreativa.

Knip hande gubbin hårt som sa såde.



2009-11-15 @ 18:44:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0