Hard days 1.2.3.4

Det var nog inte meningen att jag skulle stiga upp ur sängen i måndags. Denhär veckan är skit. Här kommer en liten lista på saker som gör denhär veckan till den mest värdelösa på hela året.

1. Egentligen hade jag sovmorgon till klockan 13 i måndags men sidu neppan, det hade jag missat. Alltså steg jag upp klockan 07.30 helt i onödan.

2. Mina bankkoder har försvunnit. Egentligen är dom aldrig där dom ska vara men nu är dom på riktigt borta. Vilket gör att jag hade 1,60 på kontot igår innan min snälla far sponsrade mig lite.

3. Det regnar varje dag. Hela tiden.

4. Jag har finska föredrag på fredag. Försökte just öva lite men det lät så sjukt när jag pratade finska att jag fick ta en paus och sucka åt mig själv.

Men. Jag är inte bitter. Egentligen är jag ganska shiny-happy men denhär veckan skulle kunna ta slut innan den ens började. Nu ska jag öva mig på att uttala "ruostumattomasta teräksestä kaarevalla" så att folk faktiskt fattar vad jag menar. Och nej, jag vet inte vad det betyder.

Kommentarer
Postat av: Lotta

stackars dej, Ireally feel with you! men ja vet att ruostumattomasta betyder av rostfritt stål. Om det hjälper.

2009-10-28 @ 21:53:40
Postat av: Ellen

Tack, det hjälpte nog faktiskt lite! Och jo, d e just dendär låten i förra inlägget som e me i apollo reklamen, helt sjukt fin!

2009-10-29 @ 17:05:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0