There's a drumming noise inside my head that starts when you're around.

Produktplanering, kjolar som skall sys, mönsterritning, materiallära och finskakurser som gör mig sur som en trotsig 3-åring. Jag lär mig alltför mycket på en gång samtidigt som det känns som att jag inte kan något alls.

Men jag klagar inte. Jag vill inte vara på något annat ställe. Fast lite bitter är jag över nåldynor som kostar 19,90 och att det lär ta ganska länge innan jag får sovmorgon.


Nu ska jag drapera. Det blir roligt, det blir roligt, det blir..ja, jag tror jag har övertygat mig själv nu.


Kommentarer
Postat av: Lotta

I know the feeling!

2009-10-01 @ 13:48:41
Postat av: snatzkey

usch. ja blir illamående av ordet materiallära. I min klass betyder de bara en sak; BETOOOOOONG!! USCH för betongteknik och materiallära, de sko förbjudas!

2009-10-02 @ 06:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0