There's a million things that I shouldn't do, stay out of trouble keep my head out of the blue. I wanna do them all with you

Heh. Jag var just till tandläkaren. Jag är lite rädd för min tandläkare bör väl tilläggas. Ännyväj, idag lagade hon två hål, jag blev bedövad sådär himla mycket så nu dreglar jag utan att märka det och har dessutom ingen känsel i hakan.

Men jag är glad och lycklig i alla fall. Har just fått min nya läseordning och den var så..eh, luftig. Självstudier bla bla bla men jag är nöjd i alla fall.

Om man man lyssnar på domhär två sångerna blir man ännu gladare och lyckligare!







Kommentarer
Postat av: Lotta

visst e d club 8 som spelar i den dar apollo reklamen?

2009-10-19 @ 13:04:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0