Well uh-uh baby I ain't got no plan.

Egentligen borde jag skriva en uppsats på finska just nu men det gör jag alltså inte. Min ena kjol jag håller på med i skolan börjar nästan se ut som en kjol och det är ju positivt. Bara en kjol kvar och den kjolen och allt jobb omkring ger mig ganska mycket ångest. Men låtom oss förtränga det och tänka på något roligare istället.

Som att jag ska äta fattiga riddare med tjejerna ikväll, att jag åker hem-hem imorgon och får träffa nästan hela familjen och gå på dop, att hösten är fin och bra och att mina skor är skitsnygga.

Nu ska jag fortsätta beskriva på finska vilka drömmar jag har om framtiden och varför jag har valt att studera formgivning. Ge mig styrka! (men idag förklarade jag åt en tant som såg ut som någon i Emil i Lönneberga vilken den nya portkoden till huset är. På finska! Tottakai!)

Kommentarer
Postat av: julia

ooh, modest mouse! det där är en så otroligt fin låt!

2009-10-14 @ 17:02:50
Postat av: snatzkey

å så får du träffa mejeeejjjeeejjjjeeej! wihooo--o---ooooooh--hh.. typ! :)

2009-10-15 @ 08:27:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0