it's my polaroid solution 'till we sort out this confusion.

De senasta dagarna har jag druckit glögg, gått på teater, ätit julstjärnor med några favoriter, pratat finska en hel kväll med samma människor (lite oklart varför vi gjorde det men finska kan nästan vara roligt ibland), haft min syster på besök och en photoshoot i vardagsrummet (bilder kan man se här), dekorerat pepparkakor med några andra favoriter, ätit ihjäl mig, shakat lite ass, shakat ännu mera ass, jobbat, hittat världens finaste skor, firat Miili och just nu håller jag på att placera ut mitt jumpsuitmönster på världens fulaste prototyg.

Och så har världens bästa sambo hittat världens bästa låt också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0