and if you fall hard, I fall harder.

Grattis grattis världens bästa Linafina!

1. Jag sitter och lyssnar på min och Martinas fina Spotify-lista, vi har mycket bra musiksmak om jag får säga det själv.
2. Igår körde Hanna och jag omkring på mörka skogsvägar nånstans nära Fäboda och kom fram till att vi borde starta ett företag.
3. Snart ska jag äta fisk och tsatsiki med mor och far och sen får jag träffa några av mina favorittjejer, mycket att vara nöjd och glad över alltså.
4. Jag sover så bra när jag är hemhemma.
5. På fredag tar jag båten till Åland och hälsar på syster, svåger och favoritbarnen.
6. Och i måndags bestämde jag mig för att det nog blir en sommar på Åland igen. Det känns hur bra som helst.

Och bland annat det här kommer jag att göra i sommar, stå vid vägkanten i Mariehamn och vänta på bussen ut till Eckerö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0