bara dårar rusar in.

Oj oj. Det där var positiva oj oj men ändå.

Känns som jag kan andas igen. Hade en ganska intensiv skoldag där jag bland annat fick lära mig att om en tygbit luktar kokande kålrötter när man bränner den så betyder det att tyget är ett visst material. Och jag minns inte riktigt vad det var för material. Men hey ho, jätteintressant iaf!

Jag lagade indisk mat idag och jisses vad gott det var. Kanske jag borde bli kock istället.

Snart får jag se 500 Days of Summer och bli påmind om att det tar ganska sjukt ibland men att det fixar sig i alla fall.

Kommentarer
Postat av: hanna

du, till min förvåning så håller jag på att ladda ner 500 days of summer, så någongång inatt ska jag nog se den. eller imorgon.

det blidde ingen loppisrunda. men vi kan ju ringa nåndag?

2010-01-19 @ 21:50:18
URL: http://lisborg.blogspot.com
Postat av: Ellen

vi ska absolut ringas nån dag! Jag kommer hem 29.1 å e hemma ända ti måndag, DÅ ska vi träffas ordentligt!



2010-01-20 @ 10:11:17
Postat av: Anonym

låter bra! :)

2010-01-23 @ 00:33:46
URL: http://lisborg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0