don't know where I am I don't know where I've been but I know where I want to go.







Kommentarer
Postat av: Lisa

hejhallå vilka fina bilder! jag blir riktigt glad i mitt härjade psykbryt-hjärta :) (det här är annars och btw mitt försök till att bli en duktig kommenterare, bra start liksom!).

2010-01-25 @ 15:32:36
Postat av: Ellen

tackar! najsers att du kommenterar, va glad jag blir!

och allting ordnar sig, även om du har ett psykbryt-hjärta just nu. men d måste man väl ha ibland. du kan ju fokusera på eh, typ, heta killar på gym (ingen speciell alltså) och att vi ska shaka loss å vara snygga på torsdag. kram på dig fina lisa.

2010-01-25 @ 19:29:27
Postat av: snatzkey

Alltså dendär tröjan du har på dej.. har du laga den själv? Jag älskar dendär friday i´m in love texten fast ja int vet hur den går.. men själva friday i´m in love e en så fin mening så jag skriver den ibland å ler lite! Och förresten.. dendär påsen jag fick i julklapp 2008.. eller kanske de va ti studenten? jag minns inte.. dendär tygpåsen med chokladmuffinsrecept på? Har du laga den själv?

2010-01-26 @ 20:06:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0