eventually it'll break your heart.

Åh. Nu är det lite uppochner. Eller nej, jag vet inte. Eller åh, jag vill gömma mig under en sten och slippa tänka på att jag ska skriva en tio-sidors uppsats om folkdräkter och att allt annat också känns knasigt.

Men gnäll är inte så spännande så nu ska jag koncentrera mig på att Josse håller på att baka chokladkex som lär vara himmelskt goda, att jag får åka till London om några månader och att jag är ledig imorgon. Oh happy day.

Förresten, vår granntant har nog blivit döv nu.

Kommentarer
Postat av: julia

vet du, jag la på den där moneybrother-låten precis innan jag gick in på din blogg! crazy! kanske ett tecken på något.. eller kanske inte. håll mig uppdaterad om vad som händer.. pusshej!

2010-01-17 @ 18:25:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0