he's probably happy, in love with someone in Barcelona.

Idag åkte jag buss i sisådär en och en halv timme bara för att få nya hörlurar. Busschauffören måste ha trott att jag var knäpp men det gör inget för han var lite speciell han med, ibland lät det oroande mycket som att bussen körde in i något och då skrek han perkele sådär lagom högt. Ännyväj, det finns alltså minst två Gigantti i Åbo och ta aldrig buss nummer 401 för då får du sitta där ganska länge.

Jag fick chilla med min Emma idag, yra runt i Åbo, frysa om benen, prata om viktiga och oviktiga saker och dricka te.

Och allting ordnar sig, det insåg jag idag när jag gick upp för Kaskisbacken med den här sången i mina nya, ljuvliga hörlurar.



Kommentarer
Postat av: hanna

jag vill också ha nya hörlurar!

2010-01-26 @ 22:16:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0