I need someone to forget.

1. Mina fina, välorganiserade, supersöta och kloka sambo har nu åkt iväg på praktik i en månad och jag bor själv här på Klostergatan. Bara jag får vänja mig så ska det nog gå bra.

2. Spotify-gubben som låter som Kermit gör mig mer och mer förbannad.

3. Vårt kök är ett kaos.

4. Min telefon är borta och på grund av punkt 1 så finns det liksom ingen annan telefon att ringa till den med.

5. Det här är en finfin sång.


6. Och den här sången går jag och nynnar på nästan hela tiden.


Kommentarer
Postat av: Josse

Åh, nu börjar jag ju sakna dej helt jättemycket! Men de här ska nou ga bra he, healthy girl you sexy bitch!

2010-01-23 @ 17:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0