if you ever turn around, you`ll see me.

Eftersom jag inte orkar formulera mig ordentligt just nu så tar vi det i punktform:

1. Minimarket svarade på mitt praktikmejl idag. Crazy shit liksom. Nu tar jag inte ut något i förväg här men CRAZY SHIT ändå.

2. Man blir varm inombords när vänner ringer bara för att fråga hur man mår.

3. Fick ett mini-migränanfall idag. Long time no see eller nåt.

4. Just nu har jag lite svårt att glädjas över något alls. Nej, jag är inte bitter eller deprimerad men saker som egentligen bara är lite småjobbiga har blivit väldigt jobbiga på sista tiden.

5. Jag fryser om tårna.

Kommentarer
Postat av: Lotta

oj, vad svarade minimarket då? det skulle vara en najs praktikplats!

2010-01-18 @ 22:25:22
Postat av: Lotta

Minimarket är ju najs! vad fick du för svar? ska du skicka in en portfolio?

2010-01-18 @ 22:27:04
Postat av: Pia

Så att du säkert skall förstå vad Lotta skrev.

1. Vad fick du för svar från minimarket?

2. Skall du skicka in ett portfolio?

3. Minimarket är ju najs.

2010-01-19 @ 16:51:44
Postat av: Lotta

JAJA. men min dator är lite dum i huve och sade till först att jag inte kunde posta det som jag skrev till först. så d så!

2010-01-19 @ 19:36:47
Postat av: Ellen

nämen höörni Forsas flickorna! ni e fö rooli!



nå till dina frågor lottski, dom frågade vilken avdelning jag är mest intresserad av ifall jag skulle komma på praktik dit. Så ingeting e ju liksom klart eller så men jag blev så glad att di svarade sådär snabbt bara, najs liksom!

2010-01-19 @ 20:24:56
Postat av: Lotta

oukkidoukki :) men det var ju trevligt att de svarade iaf. smöra för dem vettja!

2010-01-20 @ 19:32:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0