she said "thanks, I like you too", he said "cool".

1. Mitt hälsosamma liv började ju alltså idag. Jag gick hårt ut från början med att äta banan istället för muffins på kaffepausen och sedan bodystepa mig sjukt svettig på gymmet.

2. Jag borde ta tag i min kokosuppsats typ nu (ja, ni läste rätt! Jag ska skriva en uppsats om kokos, kan det bli mer rätt!)

3. Majs är gott. Förstår inte varför jag inte insett det förr.

4. Idag fick jag lära mig följande om maskinstickning: "antingen gillar man det eller så hatar man det". Jag har nu insett att jag hatar det.

5. På grund av nämnda maskinstickning fick jag också ångestframkallande och obehagliga flashbacks till mattelektionerna under min skoltid. Jag trodde jag skulle slippa räkna ut saker efter gymnasiet men nej nej, istället satt jag idag och försökte förstå hur man räknar ut djupet på ett halshål genom att dividera masktätheten med varvantalet och dela det på tio. Egentligen var det nog inte alls så man skulle göra men det var i alla fall vad jag gjorde.

Kommentarer
Postat av: Katarina

Blanda majs i allt du tillreder. Det är ett hemligt mammaknep för att få i barnen hälsosamma vitaminer. Men det är ett väldigt fint och gott knep!

2010-01-25 @ 22:52:50
URL: http://katarinalindell.blogg.se/
Postat av: Ellen

Åh, finurligt! Och fint!

2010-01-26 @ 19:55:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0