I spilled the ink across the page trying to spell your name.

Dom senaste dagarna har jag pratat finska en hel kväll och en halv natt, ätit ålandspannkaka till frukost, sovit för lite, hängt vid Alebo med mina jobbkompisar, bakat bröd, powernappat, cyklat i regnet, cyklat i motvind, tänkt pröva på Korvgörans med min bror men kön var så sjukt lång så det blev pizza istället, städat ett helt hus, inbillat mig att jag har blindtarmsinflammation, nästan hört Tomas Di Leva live, somnat på en buss och nu sitter jag här i min lilla kiosk och äter cashewnötter och blir ganska glad av att tänka på att det bara är tre små ynkliga jobbdagar kvar.


Kommentarer
Postat av: Pia

Vet du, man blir glad när man läser din blogg.

2010-07-31 @ 18:26:15
Postat av: Ägaren till huset

Ja, men vet du hur fantastiskt det var att komma hem till det nystädade huset? Underbart, magiskt, jag anställer dig som städerska när som helst.

2010-08-01 @ 12:21:46
URL: http://lopptorget.ratata.fi
Postat av: Ellen

Piffsi: Tacktacktack! Va glad jag blir!



Syystron: allt för bearnaisesåsen.

2010-08-02 @ 17:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0