there's a million things that I shouldn't do, stay out of trouble keep my head out of the blue. I wanna do them all with you.

Jag är så himla snorig. Det gick inte att sova inatt för att jag antingen hostade upp lungorna, snorade, frös, hostade upp lungorna lite till, hade varmt, inte fick luft, blev törstig och så vidare tills det blev morgon. Men hej och hå, glada vi till golfkiosken gå. Ikväll ska vi grilla och chilla och umgås för på lördag åker Anna hem och sen åker jag hem och sen åker alla andra och då är sommaren på Åland slut för den här gången. Nu jobbar jag hårt på att få Expressens live-tv att funka så att jag kan heja på Sandra när hon springer. Hon är så himla, himla bra och oh yes vad jag ska sitta och ropa min lilla Snattu-hejarramsa i kiosken för mig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0