a perfect night for feeling melancholy.

1. Mitt garn har anlänt! I den perfekta blekrosa/nude/beiga nyansen, me like! Har dessutom hunnit sticka en halv kjol som blev alldeles för liten, me don´t like.

2. Imorgon ska jag kolla på svettiga män som springer omkring och tacklar varandra.

3. Jag kan inte förstå att jag befinner mig i Stockholm om mindre än 5 veckor och att jag dessutom kommer att bo där i två månader framåt. Det går inte in i huvudet och om jag tänker för mycket på det blir jag så sjukt nervös att jag inte riktigt vet vad jag skall göra av mig själv.

4. Gröt, äggsmörgåsar och te är frukost, middag och allt däremellan nuförtiden.

5. Snöstorm i Åbo idag. Fy vad jobbigt tänker jag och köper nya vårskor som jag absolut inte har råd med men som jag definitivt behöver.

6. Det är lite för mycket att tänka på och lite för mycket att få ångest över just nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0