but you turn my my legs to spaghetti and set my heart on fire.

Klockan är 19.25 och jag sitter i skolan. Imorgon åker jag och Lisa iväg till Stockholm, praktikintervjuer på torsdag och fredag och jag har gått omkring och känt mig sådär som att "äh, det är lugnt, dom kommer att bli helt överväldigade av min charm och erbjuda mig praktikplatsen direkt". Det tillståndet håller nu på att övergå till "men SHIT jag kommer att tappa bort mig och stiga av på fel hållplats och säga nåt pinsamt och SHIT EN GÅNG TILL för jag vet ju inte ens vad jag ska ha på mig."

Min finfina uppsats som jag ska hålla en presentation om imorgon (sådär väldigt oförberett och hej och hå vad jag kommer svamla) blev just färdig och nu ska jag fixa färdigt en portfolio som visar vilken enorm sömnadskunskap jag besitter. Jag lär alltså sitta här en ganska lång stund till.




Kommentarer
Postat av: Josse

Det kommer att gå utmärkt i Stockholm, pumpkin. Jag ska hålla tummarna att du hittar överallt och den perfekta outfiten. Puss på daij!

2010-03-09 @ 20:13:53
Postat av: hanna

det kommer att gå så bra så! lycka till!

2010-03-10 @ 07:14:49
Postat av: julia

just det! det kommer att gå alldeles fantastiskt! så det så.

2010-03-10 @ 08:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0