cause you got my heart in a headlock, you stopped the blood and made my head soft.

Åh nej. Nej nej nej. Det är ingen hit att helt plötsligt komma på att man har råkat glömma bort en uppsats i materiallära som ska vara färdig på onsdag. Och en liten trevlig presentation till.

Men ikväll, då smäller det! Avatar på bio och jag är väldigt och nästan pinsamt taggad.

(och ett litet tips, om man börjar hosta mitt i natten och tänker att oj vad lampknappen är långt borta men äh, jag häller upp lite hostmedicin sådär på högt i mörkret så kan det väldigt lätt hända sig att en stor mängd hostmedicin hamnar lite överallt och där den inte skall hamna. Och som en liten bonus så kan jag dessutom meddela att hostmedicin klibbar fast ganska ordentligt.)


Kommentarer
Postat av: julia

haha, jag ser hela hostmedicin-incidenten framför mig och sitter här o fnissar lite för mig själv!

2010-03-09 @ 08:24:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0