it´s like forgetting the words to your favorite song.

Låtom oss glädjas över följande:

Att jag fick dom första fräknarna på näsan idag, helgen som kommer att bli bra och att helgen efter kommer att bli ännu bättre på grund av att jag sticker iväg till London då, att Martina och jag skall vara aktiva och simma på onsdag, att en lunch på ICT kan vara ganska rolig med rätt person och att några kloka ord från samma person kan få ångesten i magen och kroppen att minska ganska rejält, när man inser att det alltid finns en orsak till att äta Toffifee, Nykarleby stad som är snälla och ger mig pengar, att jag fick träffa Karin och Fredrik och gosa med favoritungarna halva kvällen, Stockolm i maj och juni som nog är ganska perfekt, att mitt kylskåp är fullt av kinamat och att man blir lycklig av den här sången.

Allt annat tänker jag inte tänka på.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Alltså jag är ju lite sen i vändningarna, men GUUUDARS vad du skriver fint. Man blir ju lite fuktig i ögonen liksom. OCH GUUUDARS VAD DU HAR BRA MUSIKSMAK. Det är sanningspuckot det.

2010-03-19 @ 16:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0