oh love don't let me go, won't you take me where the streetlights glow. I could hear it coming I could hear the sirens sound, now my feet won't touch the ground.

Det snöar i Åbo idag.

Jag bor ensam i lägenheten igen, fegade ur lite, tröstade lite, hade magknip, åt chips och gick hem och funderade över lägenheter i Stockholm som inte existerar, hur mycket tid jag kommer att tillbringa med stickmaskinen den kommande veckan och att jag faktiskt kommer att tillbringa sommaren på Åland igen. Däremellan hann jag tänka på ganska mycket annat också.

På fredag åker jag till London. Det ryktas att man klarar sig med bara jeansjacka där.


Kommentarer
Postat av: mili

de e int riktigt sant att man kan gå med jeansjacka, igår var ja till london en sväng och jag frös fast ja hadd tre lager, men lyser solen ska de gå! ska du till london förresten utan att säg åt mig?:P

2010-03-23 @ 18:43:59
Postat av: Ellen

Ja jestas vi måst ju hinna träffas! Såklart! E där från fredag ti måndag, hur jobbar du? Sku va så najs att se dig! Och jag tror nog d får bli jeansjacka iaf, jo, lite kyla står jag nog ut me om jag får använda mitt favvoplagg!

2010-03-23 @ 19:33:04
Postat av: mili

hmm, kan vara lite knepit, lördag och söndag jobbar jag, när far du hem på måndag?

ja, no om du riktit vill ska de no gå med jeansjackan!

2010-03-24 @ 11:33:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0