shyness is nice and shyness can stop you from doing all the things in life you'd like to.

1. Spotify funkar på sisådär tre datorer i skolan.

2. Mina hörlurar har gått sönder. Igen. Jo, det är sant! Men det är lugnt för om jag lutar huvudet lite snett bakåt till vänster och sitter helt stilla så hör man hur bra som helst.

3. Mitt garn har inte kommit vilket betyder att jag inte kan sticka provlappar vilket betyder att jag inte kan räkna ut maskantalet vilket betyder att jag aldrig never ever någonsin kommer att bli färdig med stickningsprojektet. Det betyder också att jag återigen sitter i en datasal i skolan med pätkis och vaniljte och facebookar när jag egentligen borde göra andra saker.

4. Inatt drömde jag återigen mardrömmar om hur människor jag tycker om blir sjuka eller råkar ut för olyckor. Drömde också att Stefan Holm (han dendär höjdhopapparen från Sverige) råkade ut för en massa hemska saker vilket är aningen omotiverat.

5. Ikväll ska jag bodysteppa eller gå på zumba. Oh ja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0