and we go back to where we moved out to the places, heart it races.

1. Har just lärt mig hur man får en skiss att se stickad ut. I love Corel.

2. Det snöar fortfarande lika mycket i Åbo. Det struntar jag i och använder mina tygskor och min vårjacka för fullt, jag ignorerar att det kanske nog är aningens kallt nu som då och att jag när som helst kommer att halka i Kaskisbacken nån morgon för att det är så halt.

3. Mina magmuskler och benmuskler värker vilket inte händer sådär överdrivet ofta. Att hoppa upp och ner på en stepbräda till tonerna av Ricky Martin kan vara oväntat trevligt. (Fast Ricky Martin-delen var inte trevlig, technoversionen av Livin' la vida loca är ingen hit. Tro mig)

4. Och snart, snart åker jag till London, he blir no bra he.

5. Finfin låt som man kan lyssna på tillexempel på morgnarna när man stressar till skolan och livet känns lite lagom dystert. Det hjälper lite. Att lyssna på Dirty Dancing soundtracket får en också på bättre humör har jag märkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0