från och med du.

Hemhemma i Forsby med precis hela familjen. Pensionsfirande, mat, mat, mat och träffa människor man inte sett på alldeles för länge. Stockholm är bra men jag skulle gärna stanna kvar här några dagar till.

I måndags fick jag ganska mycket stipendiepengar. Najs tänkte jag och köpte världens snyggaste skor. Jo, dom är faktiskt världens snyggaste. Nu ska jag lära mig att gå lite smidigare i dom också så blir det riktigt bra.

Ikväll ska vi äta popcornskaka med marshmallows, jordnötter, smör och socker och kolla på Eurovision Song Contest (även kallat en av årets viktigaste händelser). He blir nog bra he.

Och förresten, har tipsat om den här låten förr men OH MY vad bra den är!

Kommentarer
Postat av: Josse

Åh va jag önskar att jag kunde vara hem-hemma nu! Och åh va bra den där låten är, (den va etta på p3 tracks idag!). Och åh, ja, jag skulle också säga att jag gör orgasm-kex idag. Puss.

2010-05-29 @ 14:30:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0