with no sticky feeling of going wrong without the heartbeats asking where you're gonna go.

1. Jag har tolv myggbett på benen. Tolv liksom. Tydligen finns det mycket myggor i Värmland.

2. I morse var det företagsmöte på praktikplatsen. Det betyder också frukost på kontoret vilket betyder scones med philadephiaost, marmelad, fil, juice och annat som man gärna äter på morgonen. Gotta love my praktikplats.

3. Om en vecka flyger jag hemhem! Det har jag längtat efter. Min far blir pensionär och det betyder att hela familjen kommer hem och firar. Och vi gillar ju att äta också så det lär bli en hel del mat. Och efterrätter. Och maffiga frukostar.

4. Den här veckan har jag blivit filmad av tysk tv (om ni ser en blond tjej på tysk tv som sitter och ritar i Illustratour med väldigt röda kinder och försöker se ut som om hon gör något jätteviktigt så är det jag), slå huvudet i en balkongdörr och få en fin bula mitt i pannan och dessutom spilla ut en kopp med honungsvatten på golvet, skrivbordet och benen.

5. Annars går praktiken väldigt bra. Imorgon har halva tiden gått och det känns lite sorgligt.



Kommentarer
Postat av: Saara

haha ellen, du är så myspys nr.1!! va roligt att du trivs på praktiken! i vasa är det också varmt, men guuuud så skönt! :) stora kramar på dig!!

2010-05-21 @ 21:22:32
URL: http://www.hitellerdit.blogspot.com
Postat av: Ellen

Åh, Saara! Jag saknar dig! Hoppas allt går bra me praktiken å livet i allmänhet! KRAMAR!!

2010-05-29 @ 14:00:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0