but I'm gonna love you like I've never been hurt before, I'm gonna love you like I'm indestructible.

Så här såg jag ut idag innan jag gick till skolan och lärde mig om marknadsföring och SWOT-analyser. Och här är en blogg jag just har upptäckt, hon skriver om musik och sånt gillar man ju.

ps. jag ser lite blyg och ensam ut på bilden och det är jag egentligen inte. Och så blir mitt hår inte sådär fluffigt varje dag heller (vilket är synd).
pps. jag skulle göra nästan vad som helst för en chokladplatta just nu.



Kommentarer
Postat av: Far

Vacker liten tös! Snart kommer du hem så får vi kamma dig!

2010-11-02 @ 16:37:09
URL: http://www.peterportin.com
Postat av: hanna

to sir no naleis söt ut to.



de ryktas på stan att du e på väg hem. hinner man kanske träffas sådär väldigt snabbt? typ en kaffe på stan, fast jag int öht dricker kaffe. ja?

2010-11-03 @ 17:14:12
URL: http://lisborg.blogspot.com
Postat av: Ellen

jajajajaja!! vi ska träffas! absolut! vi kan höras mera sen när jag närmar mig hemtrakterna. puss.

2010-11-03 @ 17:38:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0