här kommer jag med hjärtat i handen, glöm det där jag sa med huvudet i sanden, här är jag med allt som är bra.

Den senaste tiden har jag hälsat på mor och far i Forsby, hängt med en massa favoritmänniskor, frusit tårna av mig, jobbat, sytt en halv klänning, spelat bingo, skypat med bröder som befinner sig långt borta, pratat med min syster som finns lite närmare, gått på sitz och shakat ass, fått tillbaka min Josse i lägenheten, jobbat lite till, tappat rösten, blivit förkyld, fått tillbaka rösten och om typ en kvart ska jag gå iväg till Martina. Sämre kan man verkligen ha det.

Kommentarer
Postat av: Far

Det är vad jag har att förvänta mig förstår jag ... Jag kommer ju snart... Och tack för gratulationerna!!

2010-11-15 @ 14:12:56
URL: http://www.peterportin.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0