this is not a game for broken hearts played by a lonely band, we've both got so much to lose but here in your arms it's heaven.

Två tips en torsdagskväll som denna när man är ganska utmattad och har legat i sängen halva kvällen och ätit chokladmousse:

1. Min bror Erik tipsade om det här musikprogrammet. Väldigt, väldigt bra och del 1 handlar dessutom om Håkan Hellström!

2. När livet känns lite snöslaskigt och man liksom glider nerför Kaskisbacken på morgnarna för att det är så halt kan man lyssna på den här sången. Man blir gladare då!

Kommentarer
Postat av: Karin på lopptorget.ratata.fi

Eller också kan man resa till Portugal. Det tycker jag nästan är det bästa alternativet av de du räknade upp.



Jag såg dig och Josse i Håkan Hellström-boken i tisdags. Större än så blir det knappast.

2010-11-19 @ 07:35:59
Postat av: Ellen

Tack för tipset. Att jag inte tänkte på det!



Och jo, jag kan dö lycklig nu och behöver nog inte uträtta så mycket mer i livet känns det som.



Hälsa familjen och njut av värmen och att det inte finns nån snö där!

2010-11-19 @ 15:58:57
Postat av: Lotta

svt play e skiitbra! i milano kollade jag jätteofta på svtplay. änyway här är ett annat sevärt program

http://svtplay.se/t/144080/ebbas_stil

2010-11-19 @ 18:49:23
URL: http://everylittlethingido.blogg.se/
Postat av: Ellen

I know! Tack för tipset, ska kolla in d!

2010-11-19 @ 19:35:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0