vi två e saknade te havs, vi tar oss upp en vacker dag, du och jag.

Idag vaknade jag för sent, köpte jobbkläder, blev nervös över att tänka på att jag börjar jobba imorgon, skissade massa plagg och försöker intala mig själv att jag nog kommer att hinna sy 5 plagg på två månader och att det blir nog bra det här. Idag hittade jag också en bild på mig själv i Håkan Hellströms fotobok som jag fick av världens bästa Lisa igår. Alltså en bild av mig och Josse. Från Håkan-konserten på Åland för två år sedan. På en bild bland massa andra bilder av Håkan-fans. Jag tror att jag kan dö lycklig nu.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ja, tänk att utan mej så sku du int ha kunna dö lycklig... jag e så himla cool! (åså e jag himla nöjd över att du gillar boken också, makes me shiny happy!) Kramu!

2010-09-30 @ 13:43:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0