and things might really look all good, you just need to cross the line of you, I told myself.

Fem saker idag.

1. Idag har jag haft fotokurs i 9 timmar. På finska. Nu är jag ganska trött.
2. Sådär annars har jag mest sömnadsdetaljer, jackfoder, fållar och sånt på hjärnan. Nåt annat kan jag inte koncentrera mig på.
3. Igår fick Josse och jag kort av en tant i huset. Hon är tydligen en förtjusande dam som vet hur man handskas med högljudda (och jag lovar, det är vi inte) ungdomar eftersom hon jobbat med fångar en gång i tiden. Vi är inte säkra på om vi borde bli lite rädda.
4. På onsdag fotar Lotta och jag våra kläder på Noora och även om jag är sådär halvt nervös så har jag på känn att det kommer att bli väldigt bra.
5. Det här är en bra låt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0